Vänsterpartiet
Vänsterpartiet
www.expressen.se
Kvinnorna firade terror – kandiderar nu för Vänsterpartiet

Är det bara jag som tycker att det är extremt obehagligt det som kommit ut om vänsterpartiet senaste veckan(orna)? Det är ju extremt farligt att personer med dessa åsikter kan få myndighetspositioner eller få sitta med i kommunstyrelser.
Såklart får man ju tycka vad man vill i en demokrati, men jag tycker seriöst att terroristvurmande är riktigt farligt om man vill behålla en demokrati.