Vänsterpartiets lösning på bostadsbristen
Vänsterpartiets lösning på bostadsbristen
NABY – En ny nationell bostadspolitik för lägre hyror
Vad tycker ni? De klandrar marknaden för att ha misslyckats och sedan lägger de fram marknaden som lösning... Är det bara jag som inte riktigt greppar vad de håller på med? Staten behöver ta kontroll över hela kedjan, jag tog i min enfaldighet för givet att Vänsterpartiet också tyckte det.