Skip Navigation

Devlet Reddit'tekileri fişliyor, haberiniz olsun. | Reddit gives user IPs to Turkish government.

Vlandiya modları bu ve bunla alakalı açılan bir gönderiyi sildi. Gönderiye son anda denk geldim.
1

2

3

4

5

6

7

Konuyla alakalı başka bir kullanıcı tarafından açılan bu gönderi de silindi (downvote ben atmadım).
8

Urayami adlı kişiyi bir kenara bırakırsak elimizde, eğlence kaynağı milleti devlete fişletmek olan, bir şahıs var. Sayesinde hükümetin Reddit Türkiye'nin iplerini elinde aldığını görmüş olduk. Umarım kendisine de aynı reçete uygulanır.

Reddit'i gündem takibi dışında kullanmayın, yorum yapmayın. Bu tarz şahıslar, bugün sizi nefret söylemleri yüzünden şikayet ederken yarın muhalif olduğunuz için edecek. Bu konuyu yabancı topluluklarda duyurmamız lazım.

Tehlikenin farkında mısınız?

8 comments
8 comments